5050260500 |
La pissarra digital interactiva II |
2017-2018 |
Formació interna de centre. Educació Primària |
|
|
|
6/11/2017 - 18/5/2018 (30 hores) de h a h |
|
ESC Vilademany |
|
c. Despoblat, s/n (Aiguaviva)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2017 - 26/09/2017 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Aquest curs hem realitzat un FIC sobre la pantalla digital al docents del nostre centre. De cares al proper curs, volem ampliar aquesta formació a les pissarres digitals interactives, per tal que tot el claustre les utilitzi.
|
| |
Objectius |
Que els docents continuïn aprofitant i rendibilitzant aquest recurs didàctic (la pissarra digital) del qual disposem.
|
| |
Continguts |
Recursos que ens facilitin les editorials i fer nou material
|
| |
Formador/a |
Xènia Torras i Marc Aragonès
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupamenty de l'activitat formativa
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació
- Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata
|
| |
E-mail |
se-girones@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
06/11/2017 |
1230 |
1400 |
Sessió 2 |
dilluns |
05/02/2018 |
1230 |
1400 |
Sessió 3 |
dilluns |
12/02/2018 |
1230 |
1400 |
Sessió 4 |
dilluns |
19/02/2018 |
1230 |
1400 |
Sessió 5 |
dilluns |
26/02/2018 |
1230 |
1400 |
Sessió 6 |
dilluns |
05/03/2018 |
1230 |
1400 |
Sessió 7 |
dimecres |
07/03/2018 |
1230 |
1400 |
Sessió 8 |
dilluns |
12/03/2018 |
1230 |
1400 |
Sessió 9 |
dimecres |
14/03/2018 |
1500 |
1630 |
Sessió 10 |
dilluns |
19/03/2018 |
1500 |
1630 |
Sessió 11 |
dimecres |
21/03/2018 |
1500 |
1630 |
Sessió 12 |
- |
- |
|
|
Sessió 13 |
divendres |
18/05/2018 |
|
|
|
| |